วันอังคารที่ 2 ตุลาคม พ.ศ. 2555

15 ประโยคภาษาอังกฤษเกี่ยวกับความรัก

 15 ประโยคภาษาอังกฤษเกี่ยวกับความรัก

1 love is to give>>รักคือการให้
2 you are mean everything for me  คุณคือทุกสิ่งทุกอย่างของฉัน

3 When you're in love..life is like a romance novel that you never want to end."
"เมื่อคุณอยู่ในห้วงแห่งรัก ..ชีวิตก็เหมือนดั่งนิยายที่คุณอ่านไม่จบ"
4 "When you love someone..you'll do anything to reach the heart of the one you love."
"เมื่อคุณรักใครสักคน...คุณจะทำทุกอย่างเพื่อชนะใจเขา"
5"When you feel true love...you follow the way of the heart."
"เมื่อมีรักแท้...คุณก็พร้อมที่จะไปตามเสียงเรียกร้องของหัวใจ"
6 Sending  my  love  to  you,
On  the  day  I’m  very  thought  of  you.
ส่งคำรักมาให้  ในวันที่หัวใจเปี่ยมด้วยความคิดถึง
7 The  happy  time  in  my  life  is  doing  everything  for  you.
ช่วงเวลาที่มีความสุขของฉัน  คือการได้กระทำทุกสิ่งเพื่อเธอ
8 I've  know  many  people  in  this  world
But  I’ve  a  few  to  understand  and  truly  love  me.
One of them is you
มีคนมากมายในโลกกว้างที่ฉันรู้จัก แต่มีอยู่น้อยคนคน
ที่ฉันมั่นใจว่ารักและเข้าใจฉันจริง คนดี..เธอคือคนหนึ่งนั้น
9 You’ve  made  my  routine  days  become  more  meaning.
เธอทำให้วันคืนอันแสนธรรมดา  เป็นวันเวลาที่มีความหมาย
10 The  best  time  in  my  life  is  having  you  beside  me.
ช่วงเวลาที่ดีที่สุดของฉัน คือคืนวันที่มีเธอเคียงข้าง
11 Everything  I  gave  you  won’t  make  me  lost.
Everything  you  gave  me  I  should  make  it  worth.
ทุกสิ่งที่ให้เธอ  ฉันไม่เคยรู้สึกสูญเสีย
ทุกสิ่งที่เธอให้  ฉันจะเก็บดูแลรักษาไว้ด้วยหัวใจ
12 My  hero  that  what  you  are  in  my  love  story  you’re  the  star.
It’s  you, so  sweet  and  true.
เธอคือคนดีในชีวิต     ทั้งในความคิด     ความใฝ่ฝัน
ในเรื่องราวของความรักทุกคืนวัน     เธอคือพระเอกตลอดกาลนิรันดร์ไป
13 Remember  I’m  in  love  with  you.
Please  save  your  heart  for  me.
อย่าลืมนะว่าเรารักกัน
เพราะฉะนั้น กรุณาเก็บรักษาหัวใจของเธอไว้ให้ฉันด้วย
14 More  than  the  greatest  love  the  world  has  know
This  is  the  love  I’ll  give  to  you  alone
More  than  the  simple  words  I  try  to  say
I  only  live  to  love  you  more  each  day.
มากกว่าความรักทั้งหมดในโลกนี้ที่ฉันรู้จัก คือความรักที่ฉันมีให้เธอ
มากกว่าถ้อยคำในโลกนี้ทั้งหมดก็ คือฉันจะมีชีวิตอยู่เพื่อรักเธอมากขึ้นทุกวัน
15 You’re  my  dream  that  comes  true.
เธอคือคนของความฝัน ที่ฉันค้นพบเจอในความจริง


credit: Hos_amy

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น